Benjamin, Caboy, Bella <3

här kommer det lite fakta om mina ponnysar.

Stora Twetas Caboy, är hans riktiga namn, men han kallas för Caboy.
det är en B-ponny på 129,5cm i mankhöjd.
han har gått upp till LA, och han hoppar allt!
det är verkligen en ponny som älskar att hoppa & mysa med mig, ofc!
det är en ponny som ställer upp för alla!
han är en shimmel på 14 år.
vi har snart haft han i 3 år :)
han älskar oxå att bara galoppera allt vad som går i skogen, och bara mysa!
sedan älskar han att hoppa terränghinder & sockerbitar är ju oxå gott!
om ni vill veta mer om han, så är det bara att fråga!!
min älskling, ♥

Isabella, är hennes riktiga namn, men hon kallas för Bella.
Det är en B-ponny på 119,5cm i mankhöjd.
Hon har gått SM i terrängen och kommit tvåa, två gånger tror jag, men i hoppningen vet jag inte riktigt, LA tror ja.
hon hoppar allt, och ställer alltid upp för sin ryttare.
det är en ponny som älskar att hoppa terrängen och banhoppning, och såklart bocka av sin ryttare på en täckt!
det är en Isabellafärgad lite buse som är 20år.
vi har snart haft henne i 5 år, tror jag? :)
om ni vill veta mer så är det bara att fråga!
min älskling, ♥

Benjamin är hanns riktiga namn, och något smeknamn har han inte..
Det är en maxad c-ponny på 139,5 i mankhöjd. (tror jag det var).
Han har gått upp till LA i hoppning.
Han hoppar allt och är en supernäll ponny!
Det är en ponny som älskar att hoppa!
Det är en fux på 9 år.
vi har haft han i 2 veckor & 1 dag :)
om ni undrar någonting mer så är det bara att fråga!


min älskling, ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppar alla era hästar verkligen ALLT?...Bara en ffundering! :)

2011-06-30 @ 21:54:41
Postat av: Elvira

Dom hoppar väl inte allt? <3333333

2011-07-24 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0